Proiect RO 19.11

Comunicat de presă privind demararea proiectului “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei şi oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii şi lucrări de specialitate”

Anunț Selecție Lectori

Metodologie de Selecție Lectori Asistenți

Metodologie de Selecție Lectori Coordonatori

Anexa 1 – Cerere de înscriere

Anexa 2 – Scrisoare de motivație

Anexa 3 – Model CV Europass

Anexa 4 – Declarație disponibilitate

Anexa 5 – Declarație consimțământ

Anexa 6 – Declarație timp de lucru

Anexa 7 – Declarație cont bancar

Comunicat conferință de presă privind lansarea proiectului “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei şi oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii şi lucrări de specialitate”

Anexa 1 la referat nr. ISNO.19.11.10.23.68/23.10.2015 – TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru achiziția de Servicii de audit tehnic – evaluare calitativă (revizuirea documentaţiei, interviuri, analiza datelor)

Anexa 1 la referat nr. ISNO 19.11.11.03.97/03.11.2015 – TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru achiziția de Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Anunț selecție personal de instruit

Procedura de înregistrare a dosarelor de selecție PERSONAL

Metodologie personal de instruit

Anexa 1 – Cerere de înscriere PERSONAL

Anexa 4 – Declarație disponibilitate PERSONAL

Anexa 5 – Declarație consimtamant PERSONAL

Anexa 6 – Declarație timp de lucru PERSONAL

Anexa 7 – Declarație cont bancar PERSONAL

Răspuns la cererile de clarificări pentru procedura: Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Răspuns la cererile de clarificări pentru procedura: Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Răspuns la cererile de clarificări pentru procedura: Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Răspuns la cererile de clarificări pentru procedura: Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Răspuns la cererile de clarificări pentru procedura: Servicii de realizare a unei campanii de informare, educare și comunicare în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru achiziția de Servicii pentru organizarea și asigurarea logisticii necesare desfășurării activităților de instruire în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Decizie selecție Lectori coordonatori

Decizie selecție Lectori asistenți

TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru achizitia de Servicii de publicitate pentru proiectul “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru achiziția de Servicii pentru organizarea și asigurarea logisticii necesare desfășurării activităților de instruire în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

RASPUNS LA CERERILE DE CLARIFICARI pentru procedura: Furnizare Laptopuri cu licenta OS, office, antivirus In cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

RASPUNS LA CERERILE DE CLARIFICARI pentru procedura: Furnizare Laptopuri cu licenta OS, office, antivirus In cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

TERMENI GENERALI DE REFERINȚĂ pentru organizarea și asigurarea logisticii necesare desfășurării activităților de instruire în cadrul proiectului “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Caiet de sarcini consumabile de birou pentru proiectul “ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE”

Decizia Managerului de Proiect referitoare la Selecția Dosarului pentru Personalul de Instruit în cadrul proiectului : “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Decizia Comisiei de Selecție a personalului de instruit în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire februarie 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire martie 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Decizia comisiei de selecție a personalului medical de instruit în cadrul proiectului RO 19.11 : “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Comunicat de presă Iași – lansare proiect “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei şi oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii şi lucrări de specialitate”

Comunicat de presă Iași – workshop în cadrul proiectului “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei şi oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii şi lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire aprilie 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire mai 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire iunie 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire iulie 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Grafic orar instruire august 2016– MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE în cadrul proiectului RO 19.11: “Îmbunătățirea serviciilor acordate în domeniul hematologiei și oncologiei pediatrice în România, prin achiziția de bunuri, servicii și lucrări de specialitate”

Stadiul implementării proiectului ” ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE „, la data de 31.01.2017

Stadiul implementării proiectului ” ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR ACORDATE ÎN DOMENIUL HEMATOLOGIEI ȘI ONCOLOGIEI PEDIATRICE ÎN ROMÂNIA, PRIN ACHIZIȚIA DE BUNURI, SERVICII ȘI LUCRĂRI DE SPECIALITATE „, la data de 28.04.2017